Jacks.nl
Nieuws en berichten over het Nederlands elftal, Eredivisie, Jupiler League, KNVB beker en amateur voetbal.

Ajax talent

• Socrates
  • avatar161 Offline Onderwerp Auteur
  • Senior lid
  • Senior lid

Ajax talent

Posted 5 jaren 3 maanden geleden #3978
Overal lees je dat Ajax super talenten heeft en naar welke club ze kunnen of willen.
Frank de Boer vergelijkt Kluivert zelfs met Neijmar. Volgens mij moeten ze alles nog bewijzen en staan ze aan het begin van hun carrière . Ze vallen af en toe op in de Eredivisie die tegenwoordig internationaal niks meer voorstelt. Laten ze eerst eens 20 goeie wedstrijden spelen en tijdens Europese wedstrijden (volgend seizoen) maar eens opvallen.
Dus met andere woorden nog minimaal 3 jaar rijpen bij Ajax
Doen ze dit niet dan horen we er over drie jaar niks meer van .
Kijk naar Bazoer horen we weinig van zou ook een topper zijn.
door Socrates

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Ajax talent

Posted 5 jaren 3 maanden geleden #3979
Socrates kijk anders even wie er bovenaan staat in de Jupiler League. Zeikerd.
door HaaiHaai

• Socrates
  • avatar161 Offline Onderwerp Auteur
  • Senior lid
  • Senior lid

Posted 5 jaren 3 maanden geleden #3980
Ik heb het niet over club maar over talent wat te snel wordt geprezen en te snel naar het buitenland gaat zonder dat ze er klaar voor zijn.
Lezen schijnt ook moeilijk te zijn.
door Socrates

Posted 5 jaren 3 maanden geleden #3981
Je begint steeds meer op Toon te lijken heeft dat iets met leeftijd te maken? :lol:

Maar ok, welk talent krijgt tegenwoordig nog de tijd om te rijpen bij zijn club? Steek je er een beetje bovenuit en wordt je een beetje gehyped dan staan de topclubs al klaar voor je.
Dikke salarissen voor die jongens, zeg er maar eens nee tegen. Ajax doet hier overigens zelf ook aan mee, zie de aankoop van Perr Schuurs.

Ik begrijp wat je zegt maar in het huidige ecosysteem van de voetballerij vrijwel onmogelijk.
door HaaiHaai

Nog geen account? Registeren

Inloggen in je account

0
Shares