Via shirtsponsoring probeert men het goededoelengeld door te sluiten naar Feyenoord. Eerst via Qurrent en nu via Droomparken. Omdat Qurrent vorig jaar is verkocht is aan Greenchoice moest het moederbedrijf achter Querrent, de stchting Doen, op zoek naar een nieuwe sponsor voor Feyenoord vanwege een garantstelling in het sponsorcontract.
In totaal vloeide er zo’n 20 miljoen euro goededoelengeld naar Feyenoord....
Stichting Doen heeft zelf ook een sponsor namelijk de Nationale Goede Doelen Loterijen (Postcode Loterij, Vriendenloterij en Bankgiro Loterij). Nu komt men dus met Droomparken aan. Het bedrijf maakte in 2018 1.7 miljoen winst maar staat nu dus garant voor een sponsordeal met Feyenoord van 6 miljoen.
Het stinkt aan alle kanten. Lees alle details hierover op het artikel "Droomdeal tussen Feyenoord en Droomparken is te mooi om waar te zijn" op ftm.nl.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.