Jacks.nl
Nieuws en berichten over het Nederlands elftal, Eredivisie, Jupiler League, KNVB beker en amateur voetbal.

Depay naar Manchester United

• sahib
  • avatar101 Offline Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • Moderator

Depay naar Manchester United

Posted 7 jaren 10 maanden geleden #1046
PSV heeft een akkoord bereikt met de clubleiding van Manchester United over de aankoop van Memphis Depay. De afkoopsom voor het nog tot medio 2018 doorlopende contract bedraagt naar verluidt 25 miljoen euro. Via mogelijke bonussen kan het bedrag oplopen tot 31 miljoen euro. Omdat de zelf opgeleide Depay voor nul euro op de balans staat, maakt PSV dus een financiële klapper.

Depay reist volgende week af naar Manchester om de laatste details van zijn overgang te bespreken. De PSV-er stond ook in de belangstelling van Liverpool en Paris Saint-Germain.

De PSV-aanvaller wordt mogelijk de duurste Nederlandse speler die rechtstreeks vanuit de eredivisie naar het buitenland vertrekt. Tot op heden gaat Ruud van Nistelrooy aan de leiding met 30,5 miljoen euro. Dat bedrag betaalde Manchester United in 2001 aan PSV voor de voormalig goalgetter.
door sahib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Depay naar Manchester United

Posted 7 jaren 10 maanden geleden #1048
Lijkt mij prima club voor hem. Nu afwachten of Van Gaal er volgend jaar ook nog zit....
door Godspeed

Posted 7 jaren 10 maanden geleden #1051
Ik vraag mij af of hij het daar wel red helemaal als Van Gaal daar misschien wel weg is. Grote kans dat Blind dan ook kan inpakken.
door Aron

• Rick41
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Posted 7 jaren 10 maanden geleden #1053
Ondanks dat hij van mijn club afkomt moet ik het nog maar zien dat hij veel speelt. Hij had beter een tussenstop kunnen nemen. Hij is nog niet gewend om een lange periode op top niveau te presteren.
Nu komt hij binnen als de man van zoveel miljoen zonder dat hij echt wat heeft gepresteerd (kampioen van Nederland is niet genoeg)
door Rick41

Nog geen account? Registeren

Inloggen in je account

0
Shares