Jacks.nl
Nieuws en berichten over de buitenlandse voetbalcompetities, Champions League, UEFA Europa League, Copa América.

Inter voorzitter maakt zichzelf belachelijk

• Socrates
  • avatar161 Offline Onderwerp Auteur
  • Senior lid
  • Senior lid

Inter voorzitter maakt zichzelf belachelijk

Posted 5 jaren 6 maanden geleden #3868
Erick Thohir, voorzitter en mede-eigenaar van Internazionale, heeft vrijdag een gevoelige blunder begaan. In een interview met het Indonesische Metronews zei hij per ongeluk dat hij al fan van i Nerazzurri is sinds de komst van het Nederlandse trio in de jaren’80.
De Indonesische zakenman maakte de fout door het Nederlandse trio Frank Rijkaard, Ruud Gullit en Marco van Basten te verwarren met het Duitse trio Lothar Matthäus, Andreas Brehme en Jürgen Klinsmann. De Duitsers kwamen eind jaren’80 naar Internazionale, terwijl de Nederlanders juist furore maakten bij stadgenoot en aartsrivaal AC Milan.
“Een voetbalclub kopen is niet te vergelijken met gewone zaken. Je moet van de club houden”, liet Thohir weten, die vervolgens de gevoelige blunder beging. “Ik ben al fan van Internazionale sinds de komst van het Nederlandse trio en het aantrekken van Ronaldo.
Tja wat moet je hier nog meer over zeggen
ik hoop dat ie weet wat buitenspel is
door Socrates

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Inter voorzitter maakt zichzelf belachelijk

Posted 5 jaren 6 maanden geleden #3871
Helaas hebben dit soort voorzitters alleen verstand van geld.
Maar ik moet zeggen deze voorzitter heeft wel verstand van voetbal want het befaamde Nederlandse trio van AC MIlaan was beter dan het Duitse trio van Inter.

Toon Bazelmans

door toonbaz

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Nog geen account? Registeren

Inloggen in je account

0
Shares