Jacks.nl
Nieuws en berichten over de buitenlandse voetbalcompetities, Champions League, UEFA Europa League, Copa América.

PSV moet de Champions League halen

• Socrates
  • avatar161 Offline Onderwerp Auteur
  • Senior lid
  • Senior lid

PSV moet de Champions League halen

Posted 4 jaren 6 maanden geleden #4077
PSV zijn uitgangspositie ziet er goed uit voor vanavond. Het zou geweldig zijn als Nederland 2 clubs heeft in de Champions League. Want we hebben de punten hard nodig voor Nederland. Ajax heeft in ieder geval het goede voorbeeld gegeven.
door Socrates

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re: PSV moet de Champions League halen

Posted 4 jaren 6 maanden geleden #4078
Nou PSV hoeft van mij niet hoor!
door HaaiHaai

• Socrates
  • avatar161 Offline Onderwerp Auteur
  • Senior lid
  • Senior lid

Re: PSV moet de Champions League halen

Posted 4 jaren 6 maanden geleden #4080
Ook PSV heeft zich geplaatst en heeft net als Ajax kostbare punten voor het Nederlandse voetbal verdiend. PSV heeft meteen doorgepakt nu de inkomsten binnen komen.PSV heeft zich versterkt met een groot talent Gutierrez dit is een verdediger uit Mexico. Verder hebben ze een Australiër uit Turkye(Bursaspor) gehaald met de naam Aziz Behich. Deze speler kent van Bommel nog uit zijn tijd dat hij werkte voor de Australische voetbalbond.
De tegenstanders voor PSV zijn Barca,Spurs en Inter dit lijkt op voorhand onmogelijk maar je weet het nooit. Zoals ik het bekijk is een derde plek die recht geeft op de Europaleague het hoogst haalbare.

Bij Ajax treffen ze Bayern,Benfica en AEK Athene Daarvan lijkt Bayern te hoog gegrepen maar de rest is met een beetje geluk te doen.

Aftellen maar ik heb er zin in
door Socrates

Nog geen account? Registeren

Inloggen in je account

0
Shares