Jacks.nl
Nieuws en berichten over de buitenlandse voetbalcompetities, Champions League, UEFA Europa League, Copa América.

Manchester United verbiedt iPads op tirbune

• sahib
  • avatar101 Offline Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • Moderator

Manchester United verbiedt iPads op tirbune

Posted 8 jaren 9 maanden geleden #98
Binnenkort ook in Nederland?

Met ingang van het nieuwe seizoen mogen supporters van Manchester United geen iPads of andere tablets meenemen het stadion in. Door het gebruik van de tablets wordt het zicht voor andere supporters geblokt. Daarnaast plaatsen fans steeds meer beelden op internet van wedstrijden, wat tegen de regels van de beeldgerechtigden indruist.

De seizoenkaarthouders hebben allemaal een e-mail ontvangen waarin het nieuwe verbod staat. Daarin staat: "We willen je op de hoogte brengen van nieuwe regels die gelden op Old Trafford. Fans kunnen niet langer grote elektronische apparaten (groter dan 15x10 centimeter) meenemen het stadion in. iPads en aanverwante tablets zijn dus per onmiddellijke ingang verboden. Ook grote tassen, camera's of grote flessen zijn niet langer toegestaan."

Honkbalclub New York Yankees was in 2010 de eerste sportclub die iPads verbood in het stadion, maar die maatregel werd twee jaar later weer teruggedraaid.
door sahib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Manchester United verbiedt iPads op tirbune

Posted 8 jaren 9 maanden geleden #99
"Daarnaast plaatsen fans steeds meer beelden op internet van wedstrijden, wat tegen de regels van de beeldgerechtigden indruist."

Die beelden kan ik ook met mijn Iphone maken, zelfde kwaliteit.
door HaaiHaai

Posted 8 jaren 9 maanden geleden #103
Dan heb je wel een hele dure Iphone
door Socrates

Posted 8 jaren 9 maanden geleden #105
heb ik ook :P
door HaaiHaai

Nog geen account? Registeren

Inloggen in je account

0
Shares