Jacks.nl
Nieuws en berichten over de buitenlandse voetbalcompetities, Champions League, UEFA Europa League, Copa América.

Mourinho bevestigd als nieuwe Man United-manager

• sahib
  • avatar101 Offline Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • Moderator
José Mourinho tekent een contract voor drie seizoenen op Old Trafford. De 53-jarige Mourinho is vanaf deze zomer de sportieve eindverantwoordelijke bij Manchester United. United hunkert naar snel succes en hoopt dat Mourinho daarvoor kan zorgen. De ex-coach van o.a. Chelsea, Real Madrid, Inter en Porto tekende een contract tot 2020.

Mourinho kan heel wat adelbrieven voorleggen: hij won o.a. drie keer de Premier League met Chelsea en hij won de Champions League met Porto en Inter. Mourinho was vrij sinds hij in december ontslagen werd op Stamford Bridge. De Special One lijkt zin te hebben in z'n nieuw avontuur.

"Manchester United-manager worden is een enorme eer", zegt Mourinho. "Het is een bekende club die over de hele wereld bewonderd wordt. Er is een mystiek en romantiek aanwezig die je bij geen enkele andere club vindt."

"Ik heb altijd een verbondenheid gevoeld met Old Trafford. Ik heb er al bijzondere momenten in m'n carrière beleefd en ik heb altijd een goede band met de United-fans gehad. Ik kijk ernaar uit hun manager te worden en te kunnen genieten van hun fantastische ondersteuning in de komende jaren."
door sahib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Nog geen account? Registeren

Inloggen in je account

0
Shares