Jacks.nl
Nieuws en berichten over de buitenlandse voetbalcompetities, Champions League, UEFA Europa League, Copa América.

Koeman nieuwe manager van Everton

• sahib
  • avatar101 Offline Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • Moderator

Koeman nieuwe manager van Everton

Posted 6 jaren 8 maanden geleden #2901
Het was al even bekend maar nog niet op dit forum, Koeman is de nieuwe manager van Everton geworden. Ronald Koeman verlaat Southampton en tekent een contract voor drie seizoenen bij Everton.

Koeman had nog een contract van een jaar bij de Saints, maar kiest voor een nieuwe uitdaging door naar Goodison Park te trekken.

Everton was al enige tijd op zoek naar een nieuwe manager nadat het Roberto Martinez ontslagen had. Koeman werd genoemd, maar ook de namen van Manuel Pellegrini, Frank de Boer en David Moyes verschenen in de media.

Everton kiest voor Koeman omdat die de laatste twee jaren knap werk leverde bij Southampton. Twee seizoenen geleden eindigde hij zesde en vorig jaar werd hij zevende met een kern die kwalitatief een pak minder was dan die van het jaar ervoor.

"Ik ben erg blij de nieuwe Everton-manager te zijn", zegt Koeman in een officiële mededeling. "Ik geloof in de club, in de fans en in onze stabiliteit om in de toekomst dingen te bereiken."

"Everton is een club met een fantastische geschiedenis. Er heerst ambitie en ik ben trots deel te kunnen van het project, samen met de voorzitter en de hoofdaandeelhouder Farhad Moshiri."

"Ik kijk ernaar uit iedereen op de club te kunnen ontmoeten en me voor te bereiden op een belangrijk seizoen in de Premier League."
door sahib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

• Rick41
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Re: Koeman nieuwe manager van Everton

Posted 6 jaren 8 maanden geleden #2906
Vertel gewoon de waarheid
Ik krijg dubbel salaris en wil meer aan spelers kunnen uitgeven om bovenin mee te kunnen doen en bij welke club lekker belangrijk
door Rick41

Posted 6 jaren 8 maanden geleden #2914
Ik hoop dat ie het goed gaat doen daar en daarna Ned Elftal
door HaaiHaai

Posted 6 jaren 8 maanden geleden #2918
Wesley Sneijder zou voor 7,5 miljoen van Galatasaray worden gekocht.
Ik vraag me af of Sneijder nog van waarde op dat niveau kan zijn
door Socrates

Nog geen account? Registeren

Inloggen in je account

0
Shares