Jacks.nl
Nieuws en berichten over de buitenlandse voetbalcompetities, Champions League, UEFA Europa League, Copa América.

Martin Jol kampioen in Egypte met Al Ahly

• sahib
  • avatar101 Offline Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • Moderator

Martin Jol kampioen in Egypte met Al Ahly

Posted 6 jaren 11 maanden geleden #2919
De Egyptische voetbalclub Al Ahlyai Ahly en ploeg van trainer Martin Jol is vanavond kampioen in Egypte geworden. De grootste club uit Cairo speelde uit bij Ismaily in het Petro Sport Stadium en kwam binnen 12 minuten op een 0-2 voorsprong.

Uiteindelijk won de kersverse kampioen de uitwedstrijd met 1-2. Achtervolger in de kampioensrace Zamalek kon de titel aspiraties tegen Al Masry niet waarmaken, de wedstrijd eindigde in 2-2. Door het gelijke spel Zamalek met nog twee duels te gaan zeven punten achter en is de race gelopen.

Martin Jol is pas vier maanden trainer van Al Ahly, dat de 36ste landstitel uit zijn geschiedenis won. Jol heeft ook de ex-Feyenoorders Hossam Ghaly en Sherif Ekramy tot zijn beschikking.

Jol was in zijn nopjes met de titel in Egypte, zo zei hij tegen Egyptische tv-stations. ,,Dit doet me veel meer dan een prijs pakken in Nederland'', zei Jol, die stuntte met RKC (6de in de Eredivisie) en de KNVB-beker won met Roda JC en Ajax. ,,Hier moet ik 100 miljoen Egyptenaren tevreden stellen, omdat Al Ahly met afstand de grootste club is. In slaap sussen kan hier dus absoluut niet.
Je moet continu scherp zijn.''
door sahib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Martin Jol kampioen in Egypte met Al Ahly

Posted 6 jaren 11 maanden geleden #2922
Er zal ook wel met scherp geschoten zijn om dit te vieren....
door HaaiHaai

• Rick41
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Re: Martin Jol kampioen in Egypte met Al Ahly

Posted 6 jaren 11 maanden geleden #2924
Lijkt me ook niet gezellig om daar als blanke te vertoeven
door Rick41

Nog geen account? Registeren

Inloggen in je account

0
Shares