Jacks.nl
Nieuws en berichten over de buitenlandse voetbalcompetities, Champions League, UEFA Europa League, Copa América.

Ibrahimovic scoort bij debuut voor Manchester United

• sahib
  • avatar101 Offline Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • Moderator
Zlatan Ibrahimovic heeft in zijn eerste wedstrijd met een mooie volley direct scoort. Mede dankzij dit doelpunt won United in Zweden van Galatasaray met 5-2.

Voor rust stond Galatasaray nog met 1-2 voor maar een beter United draaide de wedstrijd om door goals van Wayne Rooney (twee), Marouane Fellaini en Juan Mata.

Manager José Mourinho gebruikte 22 spelers en zal Gothenburg verlaten met even zoveel vragen als antwoorden als gaat nadenken over de volgende wedstrijd voor de Community Shield aanstaande zondag. United treft dan als FA Cup winnaar de Premier League kampioenen Leicester op Wembley.

Mourinho: "Als de spelers niet passen in mijn plannen zou ik ze niet één enkele speelminuut geven, zou ik ze ook niet behouden in mijn ploeg. Deze ploeg is zeer concurrerend, de ploeg is zeer belangrijk voor het gehele seizoen."

"We hebben 38 wedstrijden in de Premier League, mogelijk 15 wedstrijden in de Europa League plus de binnenlandse cups daarbij opgeteld gaan we 60 wedstrijden spelen. Dus met 60 wedstrijden we het niet kunnen doen met 11 spelers.
door sahib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Ibrahimovic scoort bij debuut voor Manchester United

Posted 6 jaren 10 maanden geleden #3036
Mede dankzij van Gaal die heeft dit elftal opgebouwd
door HaaiHaai

Re: Ibrahimovic scoort bij debuut voor Manchester United

Posted 6 jaren 10 maanden geleden #3037
Dat is moeilijk te zeggen
Een ding is zeker met Ibramovich speelt makkelijker.
door Socrates

Nog geen account? Registeren

Inloggen in je account

0
Shares