Jacks.nl
Nieuws en berichten over de buitenlandse voetbalcompetities, Champions League, UEFA Europa League, Copa América.

Frank de Boer naar Inter

• Rick41
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Frank de Boer naar Inter

Posted 6 jaren 7 maanden geleden #3087
Volgens de Italiaanse kranten kan Frank de Boer elk moment zijn contract bij Inter tekenen. Hij gaat 2 miljoen verdienen per jaar
door Rick41

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Frank de Boer naar Inter

Posted 6 jaren 7 maanden geleden #3089
Is dat nu een goede club voor hem? Ik vraag het mij af.
door HaaiHaai

Posted 6 jaren 7 maanden geleden #3092
Het is iedergeval zeker nu, Frank de Boer vervangt Roberto Mancini als trainer van Inter Milaan. "Ik ben erg blij om hier te zijn, en ik hoop iedereen snel te zien" zei De Boer in een bericht op de Twitteraccount van Inter

Inter, dat in juni nog werd overgenomen door de Chinese retailgigant Suning, kreeg afgelopen vrijdag klop met 6-1 van Tottenham Hotspur in een oefenwedstrijd. Het zou de laatste wedstrijd van Mancini zijn, gisteren werd Mancini's vertrek "in onderling overleg"  vastgesteld.

De voormalige Manchester City trainer kwam terug naar Inter voor een tweede periode als manager in 2014, maar was niet in staat om hen terug te leiden naar de Champions League, en eindigde vierde vorig seizoen.

De Boer verliet Ajax eerder deze zomer en werd eerder in verband gebracht met clubs als Southampton en Everton.
door sahib

Posted 6 jaren 7 maanden geleden #3096
Wat is een goeie club als trainer alsof hij het voor het uit zoeken had. Inter is een mooie club en het het erg leuk dat daar een Nederlandse coach zit.
Het enige jammere is dat hij een korte voorbereiding heeft om het naar zijn hand te zetten.
door Socrates

• jaapkotter
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid

Posted 6 jaren 7 maanden geleden #3102
Met zijn voetbal bij Ajax de laatste jaren, daarmee gaat ie er wel mee komen in Italië. Ik hoop dat Inter dt jaar al kampioen wordt, niet weer dat schijt juve!
door jaapkotter

Posted 6 jaren 7 maanden geleden #3103
Inter haalde tot nu toe Banega (transfervrij, Sevilla), Erkin (transfervrij, Fenerbahçe) en Candreva (21 miljoen, Lazio) binnen. Daarmee is het geld van de Nerazzurri zo goed als op, ook vanwege de restricties die de UEFA de club oplegde vanwege het overtreden van Financial Fair Play. Het is nog steeds onrustig rond aanvoerder Icardi. De 23-jarige spits staat al een tijdje in de belangstelling van Napoli, dat zelfs bereid zou zijn zeventig miljoen euro voor hem te betalen. Inter heeft tot nu toe alle biedingen geweigerd en probeert Icardi een nieuw contract te laten tekenen. Een eventuele verkoop van de Argentijn zou De Boer wel wat investeringsruimte kunnen geven op de transfermarkt.
Doelstelling van het Inter bestuur
Doelstelling
Kampioen worden zit er dit seizoen niet in voor Inter; daarvoor is de dominantie van Juventus te groot. Dat weet de clubleiding ook. De Chinese eigenaars hebben voor dit seizoen hardop uitgesproken dat Inter zich voor de Champions League moet plaatsen. Daarvoor is een plek bij de eerste drie van de Serie A een vereiste. Wetende dat Juventus waarschijnlijk kampioen wordt, moet De Boer gaan concurreren met AS Roma, Napoli en AC Milan. Fiorentina en Lazio zijn outsiders
door Socrates

Nog geen account? Registeren

Inloggen in je account

0
Shares