Jacks.nl
Alles over onze eigen Eredivisie Voetbalpool. Heb je vragen of wil je opscheppen over je voorspellende kwaliteiten? Doe het hier.

De Eredivisie Voetbal Poule seizoen 2016-2017 gaat van start!

• sahib
  • avatar101 Offline Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • Moderator
Nog een dikke week dan begint op vrijdag 5 augustus om 20:00 uur de competitie met de wedstrijd NEC thuis tegen PEC Zwolle.

Doe weer mee met onze Eredivisie Voetbal Poule en vergeet niet voor vrijdag 5 augustus je eerste voorspellingen in te voeren. Zoals ieder jaar hoeft je niet in één keer alle wedstrijden in te voeren, je kunt dit ook per speelronde of zelfs per wedstrijd doen.

Wat kun je winnen?
Dit jaar geven we naast euro's ook een aantal andere prijzen weg. Voor de winnaar ligt er een wederom voetbalreis naar keuze klaar! Tevens geven we twee Samsung Galaxy Tab 4 weg en officiële tenues van je favoriete voetbalclub.

Voor een totaal overzicht van alle prijzen kun je het prijzenoverzicht hier op de website bekijken.

Updates over de Eredivisie Voetbalpoule of andere gerelateerde zaken kun je terugvinden in deze forumcategorie.

Wij wensen iedereen die besluit mee te doen met de Eredivisie Voetbal Poule weer veel succes!
Last Edit:3 jaren 5 maanden geleden door sahib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Ik ben er weer klaar voor en wens alle mededeelnemers weer veel succes met voorspellen.
door HaaiHaai

Ik doe weer mee en wens NEC veel succes!!
door ForzaNec

De prijzen zijn wel een beetje aan de magere kant voor een site als VW.
Last Edit:6 jaren 7 maanden geleden door Aron

• sahib
  • avatar101 Offline Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • Moderator

Aron schreef : De prijzen zijn wel een beetje aan de magere kant voor een site als VW.

Helaas zijn we gebonden aan bepaalde wetgeving en moeten we ons houden aan de wet op kleine promotionele kansspelen.

Wij geven liever ook grotere prijzen weg Aron, het budget is geen probleem :woohoo:
door sahib

Ja, die wet is inderdaad erg vervelend. Leuk dat jullie wel de intentie hebben om er iets aantrekkelijkers van te maken.
Ik heb vaak aan verschillende voetbalpoules meegedaan. Maar de te winnen prijzen daarbij werden snel minder interessant, waardoor ik het niet meer de moeite waard vond. Erg jammer allemaal. Maar hopen op betere tijden met betere wetten.
door FokZee
De volgende gebruiker (s) zei dank u: sahib

Nog geen account? Registeren

Inloggen in je account

0
Shares