Jacks.nl
Het forum is gebonden aan enkele regels. Deze zijn opgesteld om alles in goede orde te laten verlopen.

Forum Regels en Algemene Vragen

• sahib
  • avatar101 Offline Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • Moderator

Forum Regels en Algemene Vragen

Posted 8 jaren 10 maanden geleden #2
We proberen onze bezoekers zo min mogelijk regels op te leggen maar om het forum voor iedereen toegankelijk te houden en beheersbaar voor de moderators zijn er wel enkele regels waaraan iedereen zich dient te houden.

Heb je een vraag of wil je een bericht plaatsen, gebruik dan altijd eerst even de ZOEK functie om te voorkomen dat er meerdere topics over hetzelfde onderwerp of vraag ontstaan.

FORUM REGELS

Plaats geen reclame of SPAM in de forums
Plaats geen ongevraagde reclame voor goederen, diensten en/of websites in je berichten. Ook berichten met weinig, of geen verwante inhoud aan het oorspronkelijke onderwerp worden gezien als SPAM. Gebruik het forum niet om links naar je site of product aan te prijzen.
Je account zal permanent worden verbannen en je berichten worden direct verwijderd.

Plaats geen auteursrechtelijk beschermd materiaal
Het publiceren van auteursrechtelijk beschermd materiaal is verboden.

Plaats geen beledigende berichten of afbeeldingen
Het plaatsten van berichten of afbeeldingen die seksueel of anderszins obsceen, racistisch of overdreven discriminerend zijn, is niet toegestaan. Gebruik je gezond verstand bij het opstellen van een bericht.

Blijf respectvol naar andere leden
Je hebt alle recht om het niet eens met je mede forumleden maar plaats dit wel in het juiste perspectief. Dus niet overdreven beledigen, schelden of anderszins kleineren. Zo houden we met z'n allen het forum leefbaar.

ALGEMENE VRAGEN OVER HET FORUM

Wat gebeurt er als ik een regel overtreden?
Als je een regel overtreedt, dan zul je ofwel worden gewaarschuwd of je krijgt een ban. Een verbod van je gebruikersaccount kan ofwel tijdelijk zijn of permanent.
De beheerders en moderators hebben het recht om berichten te bewerken, verwijderen, verplaatsen of sluiten. Dit kan gebeuren zonder voorafgaande waarschuwing.

Wat gebeurt er als ik een bericht zie waarin één van de bovenstaande regels wordt gebroken?

Meldt het aan de moderators via de link "Rapporteren aan moderator" rechtsonder.

Waar kan ik vinden wie heeft de leiding?
De forum moderators worden weergegeven in elk forum.

Kan ik zelf een moderator worden?
Jazeker. Voorwaarde is wel dat je actief bent geweest op het forum en dit in de toekomst ook zult blijven. Je moet ook over een zekere praktische kennis van het onderwerp beschikken.
We zullen je aanvraag beoordelen en beslissen of je de juiste kandidaat bent. Moderators hebben het laatste woord en wij behouden ons om kandidaten met of zonder reden te weigeren.

Om te solliciteren kun je gebruik maken van het contactformulier in het gebruikersmenu.
Last Edit:8 jaren 10 maanden geleden door sahib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Nog geen account? Registeren

Inloggen in je account

0
Shares