Jacks.nl
Alles over wedden op voetbal in binnen- en buitenland, betting exhange, asian handicap en andere spelvormen.

Europa League 11-12-2014

• Godspeed
  • Offline Onderwerp Auteur
  • Senior lid
  • Senior lid

Europa League 11-12-2014

Posted 8 jaren 5 maanden geleden #699
Vanavond de laatste wedstrijden van de poulefase in de Europa League. In een aantal poules is de strijd al beslecht maar in een aantal poules ook nog niet. De wedstrijden waar niets meer op het spel staat waag ik mij niet aan. Wel is Sevilla tegen Rijeka interessant.

Sevilla - Rijeka -1 AH

Sevilla heeft aan een gelijkspel genoeg en Rijeka moet minimaal winnen om door te gaan. Ik verwacht echter dat Sevilla voor de eerste plek zal gaan om een makkelijkere tegenstander te treffen in de volgende ronde. (Feyenoord moet dan wel uit bij Standaard Luik gelijkspelen). In de poule heeft men beide thuiswedstrijden gewonnen met 2 of meer doelpunten verschil.

Rijeka heeft de uitwedstrijden beide verloren en ook nog met meer dan 1 doelpunt verschil. Van het weekend verloor Rijeka vrij kansloos met 3-0 bij Dinamo Zagreb. Rijeka moet dus winnen om verder te gaan en zal moeten aanvallen. Hier liggen gelijk de kansen voor Sevilla want men speelt thuis sterk en ook constant. Deze wedstrijd met twee doelpunten verschil winnen moet gezien wat er op het spel staat mogelijk zijn.
door Godspeed

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Europa League 11-12-2014

Posted 8 jaren 5 maanden geleden #702
ik volg weer blind
door HaaiHaai

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Nog geen account? Registeren

Inloggen in je account

0
Shares