Jacks.nl
Alles over wedden op voetbal in binnen- en buitenland, betting exhange, asian handicap en andere spelvormen.

FA Cup Manchester United - Tip van Van Gaal

• sahib
  • avatar101 Offline Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • Moderator

FA Cup Manchester United - Tip van Van Gaal

Posted 8 jaren 3 maanden geleden #799
Louis van Gaal kreeg de lachers weer op zijn hand na afloop van het FA Cup-duel met Cambridge United. De manager van Manchester United gaf de aanwezige journalisten een tip.

"Wij hebben een goede kans om de FA Cup te winnen", zei Van Gaal na de 3-0 zege tegen de vierdeklasser. "Waarom? Omdat wij het hoogst geplaatste team zijn dat nog mee doet. Dus onze status is het grootst."

"Mensen wedden nu op ons. Ik mag dat niet doen, maar ik geef jullie een tip", vertelde de Nederlandse coach om vervolgens erg hard te lachen om zijn eigen opmerking. "Natuurlijk denk ik dat hooggeplaatste teams meer kans hebben om te winnen dan lager geplaatste teams."

In de achtste finales is Preston North End de enigszins verrassende tegenstander van de Mancunians. Na de 1-1 in het thuisduel bij Preston werd het in de replay bij Sheffield United 1-3. Beide teams spelen in de subtop van de League One. Twee klassen lager dan Manchester United.

"Het zal een lastige wedstrijd worden", zei Van Gaal. "Maar ik wil in mijn eerste jaar een prijs winnen. En dit is onze grootste kans daarop. Het is elf jaar geleden dat Manchester United de FA Cup heeft gewonnen."

bron: Telegraaf
Last Edit:8 jaren 3 maanden geleden door sahib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re: FA Cup Manchester United - Tip van Van Gaal

Posted 8 jaren 3 maanden geleden #800
Ze hebben momenteel een quote van 3.75 bij Unibet. Dat is best de moeite waard.

Arsenal is op dit moment favoriet met een quote van 3.5
door HaaiHaai

Posted 8 jaren 3 maanden geleden #807
Zoals Manchester United nu speelt zou ik er geen cent op durven te zetten. Met moeite van een vierdeklasser kunnen winnen en dan zeggen dat je favoriet bent.
door Aron

Posted 8 jaren 3 maanden geleden #811
Ze staan alweer 1-0 achter uit bij West Ham
door HaaiHaai

Posted 8 jaren 3 maanden geleden #812
Wat een ongeregeld zooitje bij Manchester United, met geluk in blessuretijd 1-1 gemaakt door Daley Blind.. Ik zie van Gaal het elftal dit seizoen niet meer aan de praat te krijgen.
door Aron

Nog geen account? Registeren

Inloggen in je account

0
Shares