Jacks.nl
Alles over wedden op voetbal in binnen- en buitenland, betting exhange, asian handicap en andere spelvormen.

Champions League 24 feb 2015 Juventus - Dortmund

• Godspeed
  • Offline Onderwerp Auteur
  • Senior lid
  • Senior lid
Een mooie gelegenheid om Juventus in de AH -1 op winst te zetten tegen Dortmund. De qoutes zijn gunstig, bijna overal 2.0+. Statistieken: Juventus heeft 28 van de laatste 30 thuiswedstrijden in de Serie A gewonnen, inclusief 26 gewonnen wedstrijden op rij! In de CL heeft men ook overtuigend gepresteerd met 7 punten uit drie thuiswedstrijden.
De laatste keer dat Juve thuis een wedstrijd verloor in de CL dateert van bijna 11 jaar geleden toen men van Bayern Munchen verloor.

Dortmund is een heel ander verhaal, het draait zeer moeizaam, staan momenteel 14de in de competitie en hoewel men iets beter is gaan spelen na de winsterstop.

De kansen liggen hier voor Juventus om dit duel thuis al te beslissen door 2-0 of 3-0 te winnen vandaar Juve in de Asian Handicap -1
door Godspeed

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Champions League 24 feb 2015 Juventus - Dortmund

Posted 8 jaren 3 weken geleden #853
Wat is het verschil tussen een gewone handicap en een Asian handicap??

Overigens denk ik niet dat Juventus makkelijk van Dortmund zal gaan winnen. Dortmund heeft de afgelopen weken de stijgende lijn te pakken in de Bundesliga met 3 winstpartijen op rij.
door Aron

Posted 8 jaren 3 weken geleden #859
Verschil is dat je met een -1 Asian Handicap je geld terug krijgt bij een gelijkspel na handicap. Bij een gewone handicap ben je je geld kwijt.

Dus wint Juve 1-0 geld terug, wint Juve 2-0, 3-0 etc kassa
door sahib

Posted 8 jaren 3 weken geleden #860
Dus als ik het goed heb verlies je eigenlijk alleen als Dortmund wint bij Asian Handicap -1 voor Juve. Dan vind ik een quote van 2,0 aardig hoog en de moeite waard om een gokje te wagen.
door Aron

Posted 8 jaren 3 weken geleden #862
Let wel; gelijkspel na handicap! Bij een gewoon gelijkspel 0-0, 1-1 etc verlies je wel de weddenschap.
door sahib

Posted 8 jaren 3 weken geleden #864
Gelukkig mijn inzet terug met Asian handicap!
door Aron

Nog geen account? Registeren

Inloggen in je account

0
Shares