Jacks.nl
Alles over wedden op voetbal in binnen- en buitenland, betting exhange, asian handicap en andere spelvormen.

Champions League 11 maart 2015 Chelsea - Paris St. Gemain

• Godspeed
  • Offline Onderwerp Auteur
  • Senior lid
  • Senior lid
Voor de verandering eens een iets andere tip. Hoewel ik denk dat Chelsea dit wel gaat winnen zet ik in op een kaart voor David Luiz.
De beste man heeft in zijn laatste drie wedstrijden geel gescoord en in de Ligue 1 heeft hij er al vijf te pakken.
In de eerste wedstrijd kwam hij er vanaf zonder geel ondanks 6 duidelijke overtredingen.

De laatste wedstrijden speelt Luiz vanaf het middenveld waar hij met Silva en Marqiunhos voor de verdediging uit gaat spelen. Zijn zwakte hier zit in zijn soms slecht getimede tackles en onnodige overtredingen die hij kan maken, mede door zijn gedreven spel.

Het feit dat hij terugkeert naar Stanford Bridge zal zeker extra emoties met zich mee brengen en dat kan weer zo maar leiden tot
ongecontroleerde acties van zijn kant, zeker als PSG achter komt.

De qoutes bij Unibet voor een kaart voor Luiz is nu nog gunstig met 2.55 en naarmate de wedstrijd dichterbij komt zal dit veranderen.
door Godspeed

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Duurde even maar de kaart is binnen :lol:
Bedankt voor de tip
door HaaiHaai

Goed uitgezocht en meteen resultaat
door Socrates

• Godspeed
  • Offline Onderwerp Auteur
  • Senior lid
  • Senior lid
Hij had al geel moeten krijgen na die ellenboog maar dat zag Kuipers niet. Natuurlijk was het wachten op een volgend moment en ik moet zeggen nog vrij debiel ook.

Verder topwedstrijd!
door Godspeed

Dit was wel heel goed gezien. Voortaan maar effe verder kijken dan alleen maar naar wedstrijd weddenschappen,
door Aron

Nog geen account? Registeren

Inloggen in je account

0
Shares