Jacks.nl
Alles over wedden op voetbal in binnen- en buitenland, betting exhange, asian handicap en andere spelvormen.

Go Ahead Eagles - Ferencvaros voorronde Europa League

• Godspeed
  • Offline Onderwerp Auteur
  • Senior lid
  • Senior lid
Donderdag 2 juli speelt Go Ahad Eagles zijn eerste wedstrijd in het nieuwe seizoen 2015/2016 voor de Europa League :cheer:
Go Ahead heeft zich dankzij de Fairplay Award gekwalificeerd voor deze eerste voorronde van de Europa League.

Ze zijn echter gedegradeerd en de verwachtingen voor dit toernooi kunnen nooit erg hoog liggen. De voorbereiding voor het nieuwe seizoen zijn een dag of tien geleden begonnen met slechts één een overwinning. Tien spelers zijn vertrokken uit de selectie waaronder dragende spelers als van der Linden, Overgoor, Kolder, Riemering en Wijnaldum.

Ferencvaros is tweede geworden in de Hongaarse competitie en heeft een goede tweede competitiehelft achter de rug. Hier geen vertrek van belangrijke spelers en men zal zich zeker willen kwalificeren voor de volgende ronde, dus wellicht al met een gelijkspel genoegen nemen.

Go Ahead speelt deze thuiswedstrijd niet in de vertrouwde Adelaarshorst maar in Emmen.

Ik ga voor een Draw No Bet (1.53 bij Betsson) maar een overwinning van Ferencvaros doet momenteel 2,15 op Unibet en is ook zeker het overwegen waard.
door Godspeed

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Go Ahead Eagles - Ferencvaros voorronde Europa League

Posted 7 jaren 11 maanden geleden #1151
Helaas is overwinning Ferencvaros gezakt naar 1,85 maar toch de moeite waard om te spelen.
door Aron

Posted 7 jaren 10 maanden geleden #1153
Gisteren uit in de AH gespeeld, dat was een makkie :cheer:
door HaaiHaai

Posted 7 jaren 10 maanden geleden #1154
Had ik ook gespeeld en gelukkig terug gewonnen wat ik vorige week verloren had.
door Aron

Nog geen account? Registeren

Inloggen in je account

0
Shares