Jacks.nl
Alles over wedden op voetbal in binnen- en buitenland, betting exhange, asian handicap en andere spelvormen.

PSV - Vfl Wolfsburg CL 03-11-2015

• Godspeed
  • Offline Onderwerp Auteur
  • Senior lid
  • Senior lid

PSV - Vfl Wolfsburg CL 03-11-2015

Posted 7 jaren 7 maanden geleden #1915
Vanavond moet PSV zijn thuiswedstrijd tegen Wolfsburg winnen wil het nog kans maken op een vervolg in de Champions League. Gelukkig zit het voor PSV allemaal dicht bij elkaar en een overwinning brengt ze weer op zes punten.

Echter de odds voor een overwinning door Wolfsburg zijn wel zeer aantrekkelijk momenteel. PSV heeft dit seizoen Europees nog niet echt kunnen overtuigen (in de competitie ook niet trouwens). Wolfsburg heeft een aantal zeer sterke spelers zoals Draxler, Schuerrle en de veel scorende Dost.

PSV staat momenteel laatste in de poule en zal op zoek gaan naar doelpunten, dit is precies wat de counterploeg van Bas Dost graag ziet gebeuren, want zij zijn dodelijk in de counter.

Voor het Nederlandse voetbal hoop ik PSV maar ik ga voor de portemonnee en zet vanavond in op Wolfsburg to Win.
door Godspeed

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re: PSV - Vfl Wolfsburg CL 03-11-2015

Posted 7 jaren 7 maanden geleden #1917
PSV moet er vanaf de eerste minuut staan en ook nog eens er vol voor gaan anders wordt het zomaar 0-2 of 0-3
door HaaiHaai

Posted 7 jaren 7 maanden geleden #1918
HEBBEN WE HET GOED GEZIEN?
Was PSV goed of niet? Zeg maar superieur
Wolfsburg/nr 3 van Duitsland had geen aap kans..
Locadia maakte heel knap 1-0 op een balletje van Luuk de Jong en De jong maakte zelf de bevrijdende 2-0.
Nederland kan toch wel even trots zijn op de Brabantse ploeg die nog werd uitgelachen tegen De Graafschap en Excelsior.
PSV kan in deze vorm gewoon meedoen.....en zelfs eerste of tweede worden.
Als Veldhovenaar ben ik trots want dit resultaat en dit spel had ik niet verwacht.
Ze waren allemaal goed....van De Jong tot Zoet en omgekeerd.
Ere wie ere toekomt.
Ik hoop niet dat dit eendagsvlieg is.
Maar het zal vannacht nog lang feest zijn in de enige voetbalstad van Nederland want wij doen Europees nog mee en wie kan dat zeggen in Nederland.

Toon Bazelmans

door toonbaz

• Rick41
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Posted 7 jaren 7 maanden geleden #1921
Eindelijk kwam het er weer eens uit wat PSV in zich heeft geweldig
door Rick41

Posted 7 jaren 7 maanden geleden #1922
PSV was inderdaad de bovenliggende partij voor 90 minuten. Blijkbaar kunnen ze zich voor deze wedstrijden wel opladen en een mooi resultaat neerzetten.

Vanavond AZ!!
door HaaiHaai

Nog geen account? Registeren

Inloggen in je account

0
Shares