Jacks.nl
Alles over wedden op voetbal in binnen- en buitenland, betting exhange, asian handicap en andere spelvormen.

Bayern München – Real Madrid 12-04-2017

• L1Kamsteeg
  • Offline Onderwerp Auteur
  • Senior lid
  • Senior lid

Bayern München – Real Madrid 12-04-2017

Posted 5 jaren 11 maanden geleden #3687
Met speels gemak nam Bayern München in de achtste finales de horde Arsenal. Door twee klinkende overwinningen (5-1, 5-1) wacht in de kwartfinales nu het grote Real Madrid. De Koninklijke won de Cup met de grote oren tweemaal in de laatste drie seizoenen en zet opnieuw een reuzestap als ook het station München succesvol kan worden gepasseerd. In de achtste finales schakelden de Madrilenen Napoli uit door twee relatief eenvoudige 3-1-zeges.

Beide ploegen ontmoetten elkaar de afgelopen seizoenen wel vaker. Zo ook in 2013/14, toen Real Madrid met 4-0 en 1-0 won, als in 2011/12, toen Bayern juist weer Real Madrid uitschakelde. Al die duels werden overigens in de halve finales van de Champions League afgewerkt. In 2003/04 en 2006/07 speelden de twee grootmachten al eens tegen elkaar in de achtste finales. De all-time balans is met 11 tegenover 9 overwinningen in het voordeel van de Duitsers. Twee keer speelden de twee elftallen gelijk tegen elkaar.

Vuurwerk kan er op voorhand in elk geval worden gegarandeerd. Bayern won zijn laatste 16 thuisduels in de Champions League zo allemaal, terwijl Real Madrid géén van de laatste 12 partijen in de grootste Europese competitie verloor. De strijd der gladiatoren, dus. Hoe dan ook zal de defensie van de Rekordmeister achterin uiterst scherp moeten zijn. Real maakte minstens twee treffers in al hun CL-duels van dit seizoen en is samen met Juventus als enige nog ongeslagen.

Welke kant het in München zal opgaan, is voor vrijwel niemand te voorspellen. Bayern heeft op het oog een elftal dat wat meer in balans is, al zijn de cijfers van Real ook uitmuntend. In de wetenschap dat een uitdoelpunt voor twee geldt, zal Bayern het in elk geval niet voor de volle honderd procent op de aanval gooien. Voor mij zijn ze desondanks wel de favoriet. Ik voorspel een kleine 1-0 thuiszege voor de ploeg van Carlo Ancelotti.
door L1Kamsteeg

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Bayern München – Real Madrid 12-04-2017

Posted 5 jaren 11 maanden geleden #3692
Een keurige voorbeschouwing zeg. Je kunt gerust stellen dat dit de 2 beste teams ter wereld zijn.
Het zal dan ook waarschijnlijk erg close worden. Eigenlijk is het een beetje jammer dat het over 2 duels gaat. Zoals je al zei, Bayern zal toch op moeten passen voor de tegengoal. Ik denk dat ze anders wel zouden winnen. Het gedoseerde aanvallen tegen Real zal niet zoveel resultaat geven denk ik. Het kan bijna niet anders dan 0-0 worden. En dan zullen ze in de tweede wedstrijd alles moeten geven. Ik denk dat die veel interessanter wordt.
door FokZee

Re: Bayern München – Real Madrid 12-04-2017

Posted 5 jaren 11 maanden geleden #3708
Eerste helft is Bayern vele malen beter uiteindelijk een rode kaart voor Bayern en win Real de wedstrijd voetbal is soms lastig te voorspellen.
door Socrates

Nog geen account? Registeren

Inloggen in je account

0
Shares