Jacks.nl
Plaats hier al je berichten, vragen en/of opmerkingen over online bookmaker Bwin.

Bonusvoorwaarden overtreden in verleden

• rico473
  • Offline Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid

Bonusvoorwaarden overtreden in verleden

Posted 8 jaren 2 maanden geleden #939
Vorige maand heb ik een bonusbedrag van €25 gekregen van Bwin. Ik heb vervolgens bij mijn weddenschappen protektors gebruikt wat volgens de algemene voorwaarden niet mag als het om bonusgeld gaat. De weddenschappen met protektors zijn gewoon doorgegaan, maar als ik daar geld mee had gewonnen had bwin waarschijnlijk mijn account geblokkeerd. Dat was niet het geval, ik heb uiteindelijk de €25 opgemaakt en niets gewonnen.

Gisteren ben ik er achter gekomen dat je geen protektors mag inzetten bij bonussen. Vandaag heb ik een bonus van €5 gekregen en dus ga ik nu niet weer protektors gebruiken bij mijn bonusweddenschappen.

Nu is mijn vraag: stel ik maak een leuk bedrag van deze €5 op een ''legale'' manier, heeft Bwin dan het recht om mijn account te blokkeren omdat ik in het verleden wel de voorwaarden heb overtreden? (ookal heb ik geen geld gewonnen tijdens het overtreden)
Last Edit:2 jaren 8 maanden geleden door rico473

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Bonusvoorwaarden overtreden in verleden

Posted 8 jaren 1 maand geleden #940
Als je je deze keer "aan de regels houdt" dus geen protector gebruikt bij het inzetten van je bonusbedrag zal Bwin je eventuele winst gewoon uitbetalen. Het is wel zo dat je een bonus vaak moet vrij spelen, dwz dat je wellicht nog 1 of meer keer het bonusbedrag opnieuw moet inzetten voordat je deze daadwerkelijk kunt laten uitbetalen. Dit kun je teruglezen in de bonusvoorwaarde.

Als je het echt helemaal zeker wilt weten zou je nog via helpdesk/live chat van bij Bwin het kunnen navragen maar ik kan mij niet voorstellen dat men je account gaat blokkeren omdat je een keer per ongeluk je protector hebt ingezet.

Succes!
Last Edit:2 jaren 8 maanden geleden door sahib
De volgende gebruiker (s) zei dank u: rico473

• rico473
  • Offline Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid

Posted 8 jaren 1 maand geleden #941
Bedankt voor de reactie,

Zat er ook aan te denken om het zelf aan te geven, maar is dat niet zelfmoord? Ik weet niet hoe streng bwin is daarin. Ze zouden me account heel simpel op slot kunnen gooien uit ''zelfbescherming'' omdat ik onvoorzichtig ben geweest. Of ze zouden het door de vingers kunnen zien omdat ik het zelf aangeef en geen geld ermee heb gewonnen? Ik heb weleens andere kinderachtige verhalen gehoord dat bwin zomaar accounts blokkeerd zonder goede reden, maar ik heb zelf nooit problemen gehad met bwin. Ik weet niet hoe streng ze zullen zijn als ik het zelf aangeef.

Overigens ben ik me bewust van het rondspelen van de bonus voordat je het geld zou kunnen opnemen.
Last Edit:8 jaren 1 maand geleden door rico473

Posted 8 jaren 1 maand geleden #944
Wat wordt er bedoeld met protektors gebruiken bij een weddenschap??
door Aron

Posted 8 jaren 1 maand geleden #945
Ik zou het gewon hierbij laten Rico en geen protektor mee gebruiken bij je bonussen. Dan is er niets aan de hand lijkt mij.

Aron > Protektors zijn een soort verzekeringen die je kunt afsluiten, Je kunt bij Bwin nadat je een combo hebt gemaakt, kiezen voor welke wedstrijd(en) je een protektor wilt gebruiken. Dit kost je dan een x-bedrag en als er een wedstrijd fout is in je combo dan krijg je je inzet terug + de kosten van de protector. Je weddenschap vervalt als het ware.

Is je combo goed, dan krijg je je winst minus protektor kosten.
door sahib

Posted 7 jaren 4 dagen geleden #2774
Klopt het dat die Protektor niet altijd beschikbaar is?
door ForzaNec

Nog geen account? Registeren

Inloggen in je account

0
Shares