BETDAQ – Betting Exchange

BETDAQ is de op één na grootste sport betting exchange van de wereld waar in het afgelopen jaar alleen al voor meer dan €5 miljard aan weddenschappen is afgesloten. BETDAQ staat garant voor innovatieve en progressieve online sportweddenschappen.

De Betting Exchange geeft spelers de mogelijkheid om te wedden op winkansen die niet door bookmakers bepaald zijn maar door andere spelers. Dit geeft vaak een aantrekkelijker aanbod van voetbalweddenschappen.
Direct naar de website van BETDAQ

WEDDENSCHAPPEN
BETDAQ heeft vier hoofdproducten in de aanbieding; de Exchange, 1bet, Multiples, en Poker. De betting exchange heeft een assortiment aanbod waar je u tegen kunt zeggen met onder meer voetbal, paardenrennen, tennis, rugby, American Football en nog veel meer. De exchange biedt bovendien de mogelijkheid om een "back" of "lay" weddenschap af te sluiten. 1Bet is een onderdeel met vaste winkansen voor de gokkers die liever spelen aan de hand van de ouderwetse methode van sportgokken.
Wanneer je ervoor kiest een "back" weddenschap te plaatsen voor een selectie (zij het een individuele, een team, paard of anders), dan wed je dat deze zal winnen. Dit is net als een weddenschap afsluiten bij een gewone bookmaker. Echter wanneer je een "lay" weddenschap sluit dan gok je juist dat er niet gewonnen wordt door je selectie. Dus stel je sluit een weddenschap af over de Champions League waarbij je moet inzetten op wie er gaat winnen. Als jij dan een "lay" weddenschap afsluit op Liverpool en Liverpool wint. Dan moet jij uitbetalen. Voor meer informatie hierover verwijzen we je naar de uitleg over betting exchange.

INZET
De minimale inzet bij BETDAQ is €0.50 ongeacht of je een "back" of "lay" weddenschap sluit.

STORTINGEN
BETDAQ accepteert Visa en MasterCard creditcards (Visa-Delta, Solo, Electron en Lasercard). Spelers kunnen ook geld op hun rekening zetten via hun Neteller of Skrill/Moneybookers account of door middel van bankoverboeking. De minimale storting is €10.

BETALINGEN
Spelers kunnen een verzoek doen voor het uitbetalen van gelden van hun spelersaccount naar hun persoonlijke rekening. Klik op "Mijn Account" bovenaan de homepage en kies "Geld Opnemen". Het bedrag dat beschikbaar is voor opname wordt dan getoond. Selecteer dan eenvoudig op welke kaart je het geld retour wilt hebben en voer het gewenste bedrag in dat je wilt opnemen. Voor het opnemen naar een creditcard of bankrekening wordt, zoals in veel gevallen bij bookmakers ook zo is, een klein bedrag ingehouden voor de kosten van de overboeking.

KLANTENSERVICE
Mocht je een vraag hebben dan kun je altijd direct met BETDAQ mailen. De doelstelling is om binnen 4 uur te antwoorden. Wanneer je een bestaande BETDAQ spelers bent dan dien je jouw gebruikersnaam bij te voegen in alle correspondentie. De klantenservice is 24/7 geopend.

BONUSSEN
BETDAQ biedt een commissiebonus van 2.5% bij inschrijving, bovenop €200 gratis weddenschappen die je kunt plaatsen. Op het moment dat een speler voor €25 aan commissie heeft gespeeld mag deze een gratis weddenschap plaatsen ter waarde van €25. Voor iedere €100 aan extra commissie ontvangt de speler nog eens een gratis weddenschap van €25. Tot het bedrag van €200 is bereikt aan gratis weddenschappen.

CONCLUSIE
BETDAQ biedt spelers een grote selectie aan inzetmogelijkheden op diverse sporten. Het bedrijf heeft een goede klantenservice, een gebruikersvriendelijke website waar lucratieve weddenschappen af te sluiten zijn, echter helaas nog niet in de Nederland taal. BETDAQ verdient alleen geld wanneer de speler dit ook doet, dus feitelijk heeft BETDAQ het goed met de speler voor. BETDAQ betekent samen winnen!

Direct naar de website van BETDAQ

BETDAQ