Betway - Nieuwe bookmaker online

Betway is onderdeel van de Carmen Media Group en online sinds eind april 2009. Het bedrijf opereert vanuit Malta en heeft een vergunning voor het aanbieden van online sportweddenschappen, afgegeven door de Lotteries and Gaming Authority (LGA). Hiermee valt Betway onder de eisen van de Data Protection Act of Malta. Persoonlijke data beveiliging en fraudebestrijding staan hoog in het vaandel bij deze bookmaker die we onder andere kennen als dartsponsor op RLT7.

Direct naar de website van Betway

WEDDENSCHAPPEN
Betway.com biedt een uiteenlopend aanbod van weddenschappen en gunstige quotes. Actief in 14 verschillende landen, Betway garandeert haar spelers een actueel aanbod van weddenschappen voor alle grote Europese voetbalcompetities, zoals de Premier League, Serie A, Primera Division, Ligue 1 and de Duitse Bundesliga. Daarnaast bestaat het aanbod uit onder andere golf, basketball, american football en tennis. Door de populariteit van Betway in voornamelijk de Scandinavische landen, ontbreekt ook het aanbod niet op meer lokale sporten zoals bijvoorbeeld ijshockey en skiën. Spelers bij Betway kunnen ook weddenschappen plaatsen op niet sport gerelateerde evenementen zoals presidentsverkiezingen of andere lokale evenementen. Kortom, voor elk wat wils!

INZET
De minimale inzet bij Betway is €1.

STORTINGEN
Betway accepteert elf verschillende betalingsmethoden waaronder Mastercard, Visa, Skrill, Neteller and Click 2 Pay. Het overmaken van geld naar je spelersaccount bij Betsafe is gebruikersvriendelijk en voldoet aan de huidige richtlijnen voor elektronisch betalingsverkeer.

BETALINGEN
Om frauduleuze handelingen tegen te gaan kun je bij Betway alleen uitbetalingen laten plaatsvinden op dezelfde wijze als de storting naar je spelersaccount. Dus als je €15 hebt gestort via Skrill kun je een eventuele winst hierop ook alleen laten uitbetalen naar Skrill, en niet bijvoorbeeld naar je bankrekening of creditcard.

CUSTOMER SERVICE
De klantenondersteuning van Betway is beschikbaar in 14 verschillende talen (helaas nog geen Nederlands) 24 uur per dag, 7 dagen per week via email of via Live Chat.

BONUS
Betway heeft een aantal leuke bonussen en acties voor haar spelers. Nieuwe klanten worden welkom geheten met een £30 Free Bet en kunnen hiermee kiezen uit een ruim aanbod van sportweddenschappen. Betway's voetbal promoties zijn zeer zeker de moeite waard met onder andere promoties waarbij je de inzet te kunnen verdubbelen of promoties waarbij je de inzet altijd weer terug krijgt.

LIVE BETTING
Ook bij Betway kun je live wedden, dus je weddenschap afsluiten nadat de wedstrijd al begonnen is. Er is een Live Betting kalender op de website waarbij je direct kunt zien wat de quotes zijn tijdens de wedstrijd.

CONCLUSIE
Betway.com heeft een ruim aanbod van weddenschappen tegen goede quotes aangeboden in de Nederlandse taal. De website is echter overzichtelijk en gebruikersvriendelijk. In één oogopslag kun je in het linkermenu het aanbod van weddenschappen terugzien. De statistieken van gespeelde wedstrijden zijn direct zichtbaar met per competitie. Met de nadruk op voetbalweddenschappen is Betway een geschikt alternatief als je eens een andere buitenlandse bookmaker wilt uitproberen.

Direct naar de website van Betway

Betway